divendres, 16 de maig del 2014

Hopscotch, Programming Designed for Everyone: coding for kids

https://itunes.apple.com/us/app/hopscotch-coding-for-kids/id617098629?mt=8


Hopscotch és una proposta de Hopscotch Technologies per a nens de primària (recomanat per a infants majors de 8 anys). Ha estat declarat la millor tecnologia educativa presentat per Apple en Educació i Nens. 

Comentaris i opinions dels usuaris: 
     
Per Johnaugust


A Hopscotch, tens esdeveniments i accions. "Quan l'iPad està inclinada a l'esquerra " fa aquestes coses. És senzill i fa que els nens es moguin ràpidament. La meva filla ho va entendre millor que l'Scratch. L'aplicació es veu genial i  la metàfora de la commutació de l'edició per jugar està molt ben feta. Podeu establir valors (pensar les variables globals), però no es pot tenir un objecte/personatge i enviar un missatge a un altre objecte/personatge com pots fer amb l'Scratch. 

El problema ve quan es vol fer una mica més complicat com ara que els personatges es moguin i xoquin entre ells. Dins d'una sentència de moviment, no es pot comprovar un valor, de manera que no tenen idea si el propi personatge està a escena. Podeu crear altres personatges ficticis dels límits, però és molt difícil. 

Al final, la meva filla seguia preguntant coses que Hopscotch no podia fer a causa de la lògica i els missatges, com ara ''Quan aquest personatge arribi, vull que salti per aquí. Tot i això, Hopscotch està molt ben dissenyat i seguirem jugant quan s'agreguin més característiques .

Per TR1KKY:

M'encanta aquesta aplicació perquè es pot fer i compartir qualsevol cosa que es faci. A la meva escola ara s'està utilitzant Hopscotch però hi ha alguns problemes:Només es pot compartir amb Ipad usuaris i sento que ha d'haver alguna cosa a la pàgina web que mostri l'Obra Social, perquè no es pot veure l'exemple de cada un sense tenir un iPad . La meva segona qüestió és que només es pot utilitzar caràcters que la pàgina ofereix o penso que hauríem de ser capaços de fer els nostres propis dibuixos i creacions però, en general, m'encanta aquesta aplicació.
     
Per Dsjoerg2

Juguem així: li dono a la meva filla de 6 anys un repte com ara "dibuixar un quadrat amb el mico" i després, una vegada que ella ho fa, rep una recompensa, com un temps de joc. Diverses vegades, després de completar un repte, estava tan orgullosa del que va fer que em demanava per publicar el programa en línia perquè els avis i familiars ho poguessin veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada